Diktator dan KJ dalam kepala Ezam

Pada pemilihan parti 2004, Angkatan Muda Keadilan Bahagian telah mula mencalonkan Shamsul Iskandar sebagai Timbalan Ketua. Bahagian saya ketika itu, Gombak adalah Angkatan Muda Bahagian pertama yang mencalonkan Shamsul. Proses pencalonan tersebut berjalan dengan sangat demokratik di mana ada juga cadangan untuk mencalonkan Faizal Sanusi. Undi dibuat dan majoriti memihak kepada cadangan saya untuk mencalonkan Shamsul.

Tidak lama selepas itu masalah bermula antara saya dengan Ezam. Namun kempen untuk mencalonkan Shamsul kekal bergerak. Akhirnya saya mengadakan pertemuan dengan Ezam. Beliau mendesak saya agar tidak memberikan sokongan kepada Shamsul. Gaya dan caranya ketika itu benar-benar marah. Beliau memberi ingatan kepada saya agar tidak menentang mentor politik, saya percaya maksudnya beliau sendiri. – Blog Ahmad Zaki Yamani 

[lengkap]

~ by selaklagi on June 28, 2007.

Leave a Reply

 
